powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ο Γιάννης Μήτσας Υποψήφιος με το Δημήτρη Δράκο

Αγαπάμε  τον τόπο που γεννηθήκαμε και ζούμε. Θέλουμε να τον βλέπουμε συνεχώς καλύτερο. Μέσα από τη νέα διοικητική δομή της τοπικής αυτόδιοί-κησης , την περιφέρεια ,  συνεχίζουμε μαζί την αναπτυξιακή πορεία  που έχει ξεκινήσει στο νομό μας  με έργα υποδομής και ανάπτυξης , στο οδικό δίκτυο, στη σχολική στέγη , στον πολιτισμό , στον αθλητισμό , την τουριστική προβολή.
  Σε  καλώ να ενισχύσεις την προσπάθειά μου , στηρίζοντας  την υποψηφιότητά μου . 
  Ο  καθένας μας με την καθημερινή  δράση    του  , δείχνει το  συντελεστή προσφοράς του. Μια προσφορά ανιδιοτελή στον τόπο που αγαπάμε.
  Μαζί  προσπαθήσαμε , διεκδικήσαμε , ακουστήκαμε . Ας συνεχίσουμε να δίνουμε το στίγμα  μας στην περιφέρεια  Πελοποννήσου.



Σύντομο  Βιογραφικό
Γεννήθηκα  στο  Κρανίδι  το  1962 . Είμαι  παντρεμένος και πατέρας  ενός  αγοριού. Πτυχιούχος  Μασρασλείου  Παιδ. Ακαδημίας , Σχολής  Διοίκησης  Οικονομίας ( Marketing )  των Τ.Ε.Ι. Αθηνών και του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. Πανεπιστημίου  Αθηνών.
   Εργάζομαι  ως  δάσκαλος και  είμαι  Δ/ντής  του 1ου Δημ. ΣΧ. Κρανιδίου . Έχω  εργαστεί  7  χρόνια σε  ιδιωτικό  Σχολείο ( Εκπ. Δούκα ).
 Έχω  διατελέσει :
  • Μέλος  του Δ.Σ. του Πνευματικού  Κέντρου Δήμου  Κρανιδίου
  • Μέλος  του  Δ.Σ.  της Ένωσης  Γονέων  Ερμιονίδας
  • Μέλος  του Δ.Σ. και πρόεδρος του Α.Ο.Κρανιδίου
  • Εκπρόσωπος Π.Ε.Φ.Α. ( Παν.  Εν. Φίλων Αθλητισμού )  Ερμιονίδας
  • Αντιπρόεδρος συλλόγου Δασκάλων Νηπιαγωγών  Ναυπλίας Ερμιονίδας
  • Μέλος  της ΝΟΔΕ  ΝΔ  Αργολίδας
  • Από  το  2006  Νομαρχιακός  Σύμβουλος  Αργολίδας
  • 2009  Αντιπρόεδρος  Νομαρχιακού  Συμβουλίου  Ν.Α. Αργολίδας
  • 2010  Αντινομάρχης  Ν.Α. Αργολίδας
Μαζί  χτίζουμε    το  Αύριο  του  Τόπου  μας

                         ΓΙΑΝΝΗΣ  ΜΗΤΣΑΣ  
                   Αντινομάρχης     Ν.Α. Αργολίδας
               Υποψήφιος  περιφερειακός  σύμβουλος    


1 σχόλιο:

evi είπε...

Καλή επιτυχία!!!