powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Παραίτηση του Προέδρου του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης λόγω συμμετοχής του στο ψηφοδέλτιο του Δημήτρη Σφυρή

                                     .Η  ΕΠΙΣΤΟΛΗ
                                  Προς το Δ.Σ. του  
ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΜΙΟΝΗΣ


Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι,
με την επιστολή μου αυτή, επιθυμώ να σας γνωστοποιήσω την απόφαση μου να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο νέο Δήμο Ερμιονίδας, στις προσεχείς εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010.
Κατόπιν αυτού και για λόγους ηθικής τάξης, υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση του προέδρου του Δ.Σ. του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης. Είμαι βέβαιος ότι θα κάνετε δεκτή την παραίτηση μου αυτή, αφου ο ΜΣΕ πρέπει να μείνει απερίσπαστος, ανεξάρτητος και έξω απο κάθε προσωπική επιλογή, να συνεχίσει να προσφέρει τις πολύτιμες και ανιδιοτελείς υπηρεσίες του τόσο σε πολιτιστικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς και ιδιαίτερως τον αγαπητό Μαέστρο Τάκη Μανιάτη, για την αγάπη σας, την πολύτιμη βοήθεια και στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα σας σε κάθε προσπάθεια του Συλλόγου.


Με εκτίμηση,
Χρήστος Δαγκλής

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

DIORISANE KAI THN KORI TOY STO DIMARXEIO KAI EXEI YPOXREOSI